Keresés

Keresendő kifejezés:

Toplista

Toplista
  • betöltés...

Segítség!

Ahhoz, hogy mások kérdéseit és válaszait megtekinthesd, nem kell beregisztrálnod, azonban saját kérdés kiírásához ez szükséges!

Tesi

564
Hogy lesz kockás hasam?
Jelenleg 1 felhasználó nézi ezt a kérdést.
0
Általános iskola / Testnevelés

Válaszok

10
Szia! Csinálj felüléseket! Hasizom erősítőket!
-2

Szia!
Én is szeretnék kockás hasat, de ahhoz nagy akaraterő és energia is kell hozzá! Ha nincs akaraterőd, akkor csak álmodozhatsz róla ...
Nagyon sok hasznos app-ot letölthetsz a telefonodra, amik segítik az edzést! Én személy szerint ajánlom 30 Day Challenge nevű app-ot, ami nekem sokat segített ... Töltsd le! Remélem neked is fog segíteni, mint nekem!
Sok sikert hozzá és ne add fel!
0

Szia! Én felülés helyett a hasprést ajánlanám, az kíméli a gerincedet. Youtube-on rengeteg videó van fennt, én onnan csináltam egy gyakorlatsort és nagyon bevált! Biztos a siker, ha minden nap megcsinálod a gyakorlatokat.
1

Szia! A felülések/hasprés is fontos, de sokban számít a táplálkozás is. Lehet valakinek hasizma, de, ha az illető nem szálkás (tehát van az izom fölött x mennyiségű zsír) akkor egyértelműen nem fognak látszódni a kockák.
Igazából mindenkinek más étrend válik be, de, ha elhagyod a cukrot, a fehérlisztes dolgokat, meg az ilyesmiket, azzal már jó úton haladsz.
Sok sikert és kitartást!
0

Minden akarat kérdése.Kell hozzá:
1.Kitartás-ha 1 hét után abbahagyod semmi sem fog látszani
2.Motiváció-ha nincs motiváció akkor nincs kitartás sem
3.Jó edzés terv-minden napra elhatározod,hogy ma hasprés,holnap más gyakorlat.
Próbáld úgy,hogy leülsz egy este és megpróbálsz annyi felülést csinálni amennyit csak bírsz és másnap is ugyan ennyit csinálsz.2-3 hét és látszani fog a kezdetleges izom sok sikert! )
0

Sziaa! http://www.lifetilt.hu/blog/2016/05/a-kockahas-edzesterv-i/ Nézd meg ezt az oldalt
Egyépként ajánlom a pranket, hasprést!
0

Csinálj naponta felüléseket
-1

Ha a zsírt lepucolod magadról megfelelő diétával, akkor kockás lesz a hasad. Emellett edzeni kell rendszeresen, de ne csak hasra
0

Üdvözletem!
Rossz olvasni a kérdéshez beérkező válaszokat. Csak, hogy párat említsek:
"Csinálj felüléseket!" "Rengeteg felülés és hasizom gyakorlat segítségével." "Csinálj naponta felüléseket"

No már most, az elején leszögezném, hogy mindenkinek van kockahasa. Tennéd fel a kérdést, hogy "Hát azt hogy a fenébe is?!" Erre nagyon egyszerű a válasz, mely így hangzik, hogy egyenes hasizom. Tehát, ezzel az izomcsoporttal mindenki rendelkezik. De akkor mégis hogy lehet az, hogy a 90 kilós sörhassal rendelkező embernek miért nem látszik, ha most mondtam, hogy mindenkinek van. Erre is roppant egyszerű a válasz. Az egyenes hasizom feletti zsírréteg százalékos eloszlása miatt. Körülbelül 15-20%-os testzsírszázaléknál kezd látszódni valami is a hasadon, tehát a kockahas. Ahhoz, hogy elérd a számodra optimális testzsírszázalékot a táplálkozásodon kell változtatni. Ha ez rendjén van, akkor már ellehet kezdeni gerinckímélő gyakorlatokat végezni.
0

Nagyon sok erősítés szükséges hozza és sok kitartás sok sikert hozza
0